Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Please go away

Det känns som att jag hade mer att blogga om när jag inte gick i skolan. Eller om ni vill veta hur min dag har varit så kan jag berätta.

Efter skolan så tankade jag min bil, körde två nötter till stationen och åkte sedan hem (ja, i den ordningen). Sedan har jag suttit här i min fåtölj hela kvällen och streamat Awkward, ätit Marabou och druckit mjölk. Kul liv. Imorgon ska jag ut i regnet och ut i Kungsbackaskogen en heldag med skolan. Can't wait. Sedan ska jag äta lunch med Frida och köpa hårfärg. Så, nu vet ni allt om mig haha. Godnatt.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-