Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Men sen kommer den, verkligheten

Idag har jag varit i skolan, fast bara ett par timmar eftersom att jag började klockan 12. Efter skolan åkte jag hem till Johanna, åt en kycklingmacka (hönökaka med sju små kycklingbitar utspridda på den). Sedan åkte vi till Kungsmässan och köpte lite krya-på-dig presenter till Olivia som opererade sig idag. Sedan åkte vi hem till Jocke (där hon höll hus) och mös där en stund. Nu är jag hemma och har ätit igen. Taggar lite Robinson och Svenska Hollywoodfruar ikväll.

Bilden föreställer krya-på-dig-presenten (den enda bilden jag har tagit idag).


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-