Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag lärde mig vad lurad betyder och hur ont det gör

Hallå hallå. Idag träffade jag mina brudar, Johanna och Olivia, under dagen. Det var kul! Vi körde en standard, satt på donken i någon timma och sedan drog vi och shoppade lite. Alla tre köpte likadana svarta, höga jeans haha! Men de var snygga så who cares. (Det var Johanna som köpte dem först, så att alla vet, viktiga detaljer).
 
Så köpte jag en skjorta och en dubbel-ring också!

Postat av: Johanna

VIKTIGA detaljer.

2012-08-14 @ 19:55:54
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-