Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Iron man

Idag efter skolan hängde jag med Frida när hon tog en spruta och sedan handlade vi lite mat innan vi åkte hem till henne och blekte håret på oss båda. Så nu har vi oranget hår båda två efter blekning och vi ska färga våra hår i respektive färg vi vill ha på Söndag. Så får gå med gingerhår/pippilångstrumpblondt till jobbet imorgon men det ska nog gå bra. Just nu kollar jag på Iron Man som går på TV. Ska kanske sova snart. Är lite trött.
 
Sa jag att jag dricker iste också? (nej jag drack inte alla de där nu)

Postat av: johanna

Ginger.. <3 Kollar också på iron man! :)

2012-08-24 @ 23:23:04
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Frida

Kollar också på Iron man. Och Gwyneth Paltrow har fint hår i filmen.

2012-08-25 @ 00:01:56
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-