Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I brist på annat att blogga om

Här är mitt schema för i år. Bästa Schemat jag haft på LBS hittills så jag är nöjd. FBL är Foto.
 

Postat av: Johanna

du kommer ha världens goaste skolår! inga jobbiga kurser alls ju!? religion och historia är ju dock inte så kul, men det är ju A kurser = på samma nivå som det var i nian typ ju. gööött
(och tycker du att projekt och företagande är jobbigt (vilket du inte kommer för det är inget annat än en chill-kurs där man praktiskt taget bara lär sig vad en affärsidé är) så läste jag den i ettan och du kan få mina uppgifter om du vill (för jag är en så himla bra vän)) :D

Svar: Haha! Grymt! ;)
Emma

2012-08-22 @ 19:16:54
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Dagge

Fyfan va soft! Vill också ha de så skönt...):
Haha Johanna!

2012-08-22 @ 21:53:08
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-