Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

True story

Okej, såhär hade jag planerat min kväll igår:
Jag skulle gå på Den Svenska Björnstammen med Thilda och hennes vänner på kulturkalaset på kvällen. Men Thilda och de andra ville gå dit lite tidigare för att få bra platser så jag tänkte att jag sätter mig i Slottskogen med John och hans vänner innan Björnstammen och sedan går vi dit tillsammans och träffar alla andra där. Ser på konserten, har kul, åker hem, skitbra.
 
Såhär blev det:
Sätter mig i Slottskogen med killarna, har det himla kul och vi ska gå till Björnstammen, men när vi nästan är framme så är klockan halv tio och vi trodde att det började klockan nio så vi vände om istället, för vi skulle ändå inte få se någonting. Så vi gick till Burgerking istället och åt middag. För att sedan få reda på att konserten började klockan tio. Bra koll. Sedan rullade jag även ner för en backe, skrapade upp foten och benet när jag halkade på en grusplätt, gjorde sönder ett halsband, fick en blåsa under foten, spillde en hel cider över min tröja och försökte beställa endast bacon på Burgerking (det gick nästan, ifall ni undrade). Inte riktigt vad jag hade tänkt mig men en rolig kväll i alla fall! Får tagga Maskinen med Thilda + vänner på fredag istället haha.
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-