Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En liten uppdatering

Nu är jag på väg hem efter en mysig kväll i Göteborg. Jag har verkligen ingenting mer intressant att skriva om men Frida ville så gärna att jag skulle uppdatera min blogg så här får ni en liten dagens outfit då. Tog bilden själv och försökte få med så mycket som möjligt men det gick lite sådär.

Jag har i alla fall en t-shirt från Cubus, mina favoritshorts (second hand Levi's) med ett skärp från H&M, svarta leggings från Pirmark, Converse på fötterna och en mycket mysig kofta på det, från River Island.

 


Postat av: Frida

Tjoho! Vad gjorde du i Göteborg? (Höll på att skriva "vår kära huvudstad"...)

2012-08-10 @ 23:36:43
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-