Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

23:28

Nu ligger jag här i min säng och drömmer mig bort till Stockholm där Coldplay precis har spelat klart. Är sjukt avundsjuk på de som fick se dem ikväll, jag ville så gärna gå. Men istället ligger jag här med lite tända ljus och mitt hår luktar citron, vilket inte är så dåligt det heller i för sig. Imorgon är det fredag också! Even better. Och eftersom att det här inlägget inte direkt hade någon mening så slänger jag in en random bild också, på två grymma tjejer en grym sommar.

 


Postat av: johanna

DU är grym! :)

2012-08-31 @ 00:32:27
URL: http://johannameh.blogg.se
Postat av: Mamma Anna

Så läcker bild! :)

2012-08-31 @ 07:46:42
Postat av: Thilda

Haha jag bara "Åh Emma, lilla Emma, det var ju fredag igår när du skrev inlägget. Hallåå? Det är lördag idag." Fast sen insåg jag att du har rätt och jag är den som är helt lost. Inte bra med oregelbundet schema...

Svar: Haha! Bra där Thilda. Det är du som är helt lost :)
Emma

2012-08-31 @ 09:40:14
URL: http://thildazimmergren.blogg.se
Postat av: Olivia

Bilden<3 sommaren<3

2012-08-31 @ 14:24:03
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-