Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Så kan det gå

Jag kom hem. Sa hej till pappa och Mathias som var hemma, sedan gick jag upp för trappan och in i mitt rum. Då ringde min telefon. "Pappa ringer". Okej. Jag svarar, och han sa att han inte orkade gå upp för trappan för att fråga mig en sak. Jag tänkte precis fråga vad för sak det var han ville men då ringde hemtelefonen, och Mathias var ju mitt uppe i sitt spelande så han ville inte svara. Så jag sa till pappa att vänta och jag svarade i hemtelefonen med min mobil i andra handen. Det var mamma, som egentligen ville prata med pappa, som jag hade i andra luren men som ändå var hemma och kunde plocka upp en annan hemtelefon på nedervåningen.

Så där stod vi. Jag med hemtelefonen i ena handen och Iphonen i den andra, pappa likadant och mamma satt på sitt jobb och förstod nog ingenting när vi försökte förklara att både jag och pappa var hemma men att vi pratade i telefon på olika våningar av huset och nu pratar vi i två telefoner samtidigt med henne.

Det blev kaos. Men det löste sig. Jag ska baka cheesecake idag. Det ska bli gott.

Postat av: Frida

Åh cheesecake! Jag var sugen på de tidigare idag och tänkte att jag borde baka det snart. Så du kan ju ge mig lite då? :D

2012-04-05 @ 15:21:42
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad snabbt du svarade! (Är du synsk?)

Tror jag ska baka det till efterrätt på påskafton (plus att jag inte orkar gå ut, hehe), men tack ändå.

2012-04-05 @ 15:27:05
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-