Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Hej superlång dag. Jag somnade ganska tidigt igår, kunde liksom inte hålla ögonen öppna längre. Och min dag började klockan fem över fem då det plingade till i telefonen. Trodde att det var ett alarm först men sedan visade det sig att det var ett sms. Klockan halv sju tyckte min bror att det var en jättebra idé att ställa sig och snyta sig som en jävla elefant utanför mitt rum och klockan kvart i åtta ringde mitt riktiga alarm. Så jag gick upp. Och en timma senare var jag på min lilla väg till jobbet.

Jobbade 9-18. På lunchen åt jag och mamma på det nya stället på kungsmässan, Pasta Panini tror jag att det hette. Det var helt okej mat tycker jag. Och inte jättedyrt. Efter jobbet tog jag och Marcus en pizza i Björkris och tjatade lite och såg på något polisprogram. Sedan åkte jag hem och han hem till sig. Och nu ska jag kolla på finalen av Top Model Sverige. Tur att Frida påminde mig.


Postat av: Olivia

den kanelbullen ser fan inte fyskan ut hörru.... ooooowwwhh

2012-04-11 @ 23:36:37
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-