Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lördagskväll

Jag, pappa, Sara och Pillan tog oss en promenad genom skogen förut. Det var mysigt och alldeles perfekt väder för att vara ute. jag fotade lite, kanske lägger upp bilder senare så håll utkik!

Nu ska jag spendera resten av min lördagskväll framför min dator hade jag tänkt. Möjligtvis flyttar jag till TVn lite senare men nu ska jag kolla på några avsnitt av Top Model 18, äta avocado och dricka päron & hallonjuice (som smakar jordgubbskräm) menan Långben the movie laddas ner. Hej så länge!


Postat av: Johanna

Långben the movie! :D <3

2012-04-22 @ 00:19:28
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-