Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Håret är huvudsaken

Jag tänkte lägga upp en före- och efterbild på mitt hår efter frisören men man ser ingen skillnad så det vore ju ganska konstigt. Det är i alla fall inte så slitet längre och hon som klippte mig gjorde en fläta genom min lugg och ner på sidan, bara för att hon ville träna på att göra just en sådan fläta, och jag hade lite tid över. Men den blev fin, så hon behöver nog inte träna mer.

Postat av: Frida

Duscha inte så att jag får se hur den blev :D

2012-04-17 @ 22:35:01
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-