Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

God morgon

Eller, jag har varit vaken ett ganska bra tag nu men ändå. Det är nu jag inleder min 2 och en halv timmas rast innan Matte C och Estetisk verksamhet. Taggar med en äggmacka och pärondricka.

Jag och Marcus såg The Perfect Getaway igår. Väldigt märklig film, har inte riktigt bestämt mig om den var bra eller inte, dock somnade jag ju inte så den måste ha varit ganska intressant med tanke på att jag var trött.

Jaja, nu ska jag äta min äggmacka.


Postat av: Frida

Hallondrickan är min nya favorit! :D

2012-04-02 @ 18:51:47
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

the perfect getaway va ju skitknäpp!! man blev typ schizofren, hejar på dom onda halva filmen sen är dom dumma i huvudet!

2012-04-03 @ 11:17:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-