Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

God morgon världen

Hela den här veckan har varit konstig. Jag har inte alls haft koll på dagarna och helt plötsligt är det fredag. Jaha. Jag säger då inte nej, det är helt okej.

Dock har jag huvudvärk och har haft det lite på och av hela veckan känns det som. Vet inte riktigt vad det beror på men jag får väl bara hoppas att det går över.

Vid tre idag åker jag och Mamma till Stockholm över helgen, tror vi kommer hem vid tre på söndag så det blir väl exakt två dagar då. Det ska bli mysigt! Men klockan tre känns ganska långt bort just nu på en mediekommunikationslektion (långt ord) där alla klagar på att vi har för lite tid på oss att göra alla uppgifter istället för att hålla tyst och göra dem.

What to do, what to do? Jaja, ha det så trevligt, hej!


Postat av: Olivia

Ska ni fira Valborg där uppe? :))))

2012-04-28 @ 18:27:11
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-