Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

För dig ska jag göra det tusen gånger om

Det här är verkligen inte min dag ska jag säga er. Men jag vill inte ta upp allt som har varit skit utan jag tar upp det som har varit bra istället. Så, jag har äntligen tentat av Engelska B, det tog sin lilla tid men det var det värt, för nu står det MVG på slutbetyg och jag kan sova gott.

Efter skolan satt jag och Johanna på en bänk och åt frukt och drack juice i solen. Det var mysigt. Vi fick även shoppat lite, hehe. Visar upp det sedan.


Lejonlinnet passade tyvärr inte min kroppsform, men det var så fint att det var värt en bild. Från Bik Bok kommer det.

Postat av: Olivia

MVG..... MVG?!?!?!?!?! Hur bra är du inte då.... ååååååh.... frukt <3

2012-04-04 @ 00:12:40
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilket fint linne! Synd att jag inte använder linnen.

2012-04-04 @ 00:22:36
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-