Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kung för en dag

Idag var det nationellt prov i Svenska B. Det gick nog bra, och jag fick sluta vid halv ett så Marcus var snäll och körde hem mig, bortskämd som jag är! Huehue.

Nu sitter jag och blöder lite näsblod, kollar på TV, äter lite gott och kollar i den nya H&M katalogen jag fick hem för ett tag sedan. Det borde jag dock inte göra, då det är den 25e idag och jag har fullt med pengar på kontot.

 

 


Postat av: Olivia

åååååhhhh hallloooooon!!!! du berätta aldrig varför du mensar genom näsan? BERÄTTA KVINNA.

2012-04-25 @ 18:30:37
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Frida

När du inte behöver katalogen något mer kan jag gärna ta den :D

2012-04-25 @ 18:49:10
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-