Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

And if you want me to be real deep, I hook you up with some poetry

Igår efter en lång dag på jobbet blev jag upphämtad i regnet av min kära pojkvän och vi åkte in till Göteborg. Där regnade det som tur var inte och vi åt på Köttbullekaféet innan vi gick på bio. Hungergames blev det, en bra film, men tyvärr inte riktigt så bra som alla har sagt. Jag hade nog lite för höga förväntningar kanske. Men helt klart sevärd var den. Efter filmen åkte vi hem till mig och somnade sött.

Idag sov vi halva dagen, åt frukost och sedan åkte vi hem till Marcus och såg på Up och åt middag. Vif halv sju åkte jag iväg till Göteborg med Johanna och såg på invigningen av Senior VM i Teamåkning där bästa Olivia ska åka imorgon! Amy Diamond sjöng och massor av kända konståkare som jag inte har en aning om vilka det är åkte fint. Alla 21 lag åkte ut på isen samtidigt och det var runt 500-600 åkare. Imorgon är det på riktigt, då börjar tävlingen.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-