Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Allmän information

Igårkväll var jag hemma hos Marcus, vi såg på Sherlock Holmes (den nyaste) och åt tacos. Vi åkte också till Maxi, som vi brukar göra på fredagar och köpte chips och dipp och en apelsinkrokant. Vi somnade ganska tidigt och gick upp idag för att jobba båda två.

Efter jobbet träffade jag Johanna en stund och bara tjatade några timmar, och nu har jag varit hemma ett tag. Gosar med min gris!

 

Nu ska jag fiffilura lite, jag kanske går ut och fotar lite innan det blir mörkt också. Vi får se.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-