Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Var du än befinner dig, har du en famn för mig.

Hej allihop. Idag är det torsdag och jag sov hos Marcus inatt så vi åkte därifrån vid halv 8. Sedan var det psykologi för min del och efter det var det skolfoto. (Jag saknar Mpk09)
Efter skolfotot var det en lång jobbig rast och sedan var det Svenskaprov som jag tror att det gick ganska bra på (hoppas hoppas). Sedan fick vi sluta och jag gick och lämnade tillbaka en bok, hittade Johanna och vi gick runt en stund. Jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa kläder... men jag hade faktiskt en anledning som är ganska bra (orkar inte förklara men Johanna är vittne).

Nu har jag kommit hem, hämtat ett brev på posten, kollat på Scrubs och lyssnat på Melissa Horn och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Men det ordnar sig. Kramis.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-