Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndag, Sol och Sims 3

Hej och hå i stugorna. Igårkväll tog jag bussen till Kungsbacka med Alsterbergarna (Hatar Ogillar väldigt starkt när man kliver på den bussen på en lördagskväll, man måste stå upp och hela bussen luktar spya). Men jag åkte i alla fall, och missade tåget med några sekunder. Så jag fick ta tåget 23:17 till Anneberg och Marcus mötte mig med cykeln och vi cyklade hem till honom i mörkret.
Idag, när vi vaknade förvånansvärt tidigt med tanke på hur sent vi gick och lade oss, så gjorde vi negerbollar och kollade på Lilla Kycklingen på morgonen och sedan spelade vi Angry Birds på datorn och vi hann spela lite Sims 3 också (haha) innan pappa hämtade upp mig vid 5.
Jag övningskörde hem, först åkte vi genom Kungsbacka, ringde och beställde pizza och sedan tog vi motorvägen hem till Fjärås, hämtade pizzan och åkte hem.

Nu ska jag läsa lite innan jag går och lägger mig, godnatt!


Postat av: Frida

Vi beställde också pizza! (:

2011-09-11 @ 21:19:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-