Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Saker som är bra

1.) Mamma stekte pannkakor igår och det var mormor och morfars jordgubbssylt till.



2.) Jag har kommit hem tidigt både igår och idag.

3.) Jag har fixat alla böcker jag behöver till skolan.

4.) Jag hann träffa Johanna idag en snabbis och vi tog en fika bland annat.



5.) Lärar-Anders var skylldig mig en kaffe/varm choklad och jag fick den.


Thildas och min mugg.

6.) Min Ipod har inte dött idag. Så jag har kunnat spela Wordfeud och Instagrammat hur mycket jag vill.



7.) Jag tog 741an hem (som sagt, min favorituss)

8.) Maten är snart klar.

Postat av: Johanna

Och vi köpte jeeeans! Favorutussen 741! Hihi <3

2011-09-07 @ 20:57:57
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Thilda

Hihi favorittuss<3

2011-09-08 @ 21:19:20
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-