Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag.

Det är nästan givet att det första inlägget på veckan, på en måndagmorgon blir ganska tråkigt och ointressant. Det kan säkert innehålla klagomål också. Det här inlägget blir väl likadant.

Hej. Nu börjar en ny vecka. Har bestämt mig för att tenta av Matte C till jul så att jag kan få sovmorgon på vårterminen. Så det kommer bli mycket matte för min del nu ett tag. Men jag hoppas att det är värt det. Annars var jag med Marcus hela helgen, igår satt vi och spelade datorspel hela dagen. Verkligen hela dagen. Sedan var det middag och efter det åt vi popcorn och kollade på idol. Sedan kom I Am Legend på TV och vi kollade på den innan vi somnade gott.

Imorse tog jag halv 8 bussen till skolan från Anneberg och har nu haft Matte, Svenska och Matte igen. Jobbigt. Men nu har jag en varm choklad i handen så dagen börjar bli lite bättre. Kram!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-