Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

King Kong

Idag är det onsdag och jag vaknade upp (alldeles för sent) hemma hos Marcus så vi missade bussen (det var inte bara mitt fel) Men vi fick skjuts av Marcus snälla mamma till Älvsåkerskolan där vi hoppade på bussen istället. Väl i skolan så hade vi 6 timmar journalistik+film+mattetema där vi, i grupper, spelar in lite olika videor om just matte. Great.

Efter de sex timmarna så gick jag och Marcus till kungsmässan, åt på donken och strosade runt där i nästan två timmar, han fick köpt en ny ipod och sedan kom mamma Mia och Marcus syster, vi handlade mat och sedan körde de hem mig till Fjärås. Finfint!

Nu ska jag plugga körteori tills min hjärna brinner.

Ha det!


Instagrambild från igår.

Postat av: Johanna

you go girl! plugga på! :D

2011-09-28 @ 20:56:38
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-