Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kalasbra

Hej allihopa, nu är jag hemma! Efter skolan åkte jag hem till Marcus och nästan direkt åkte vi iväg för att kolla på en ny dator till honom. Das födelsedagsbarn fick sig en ny dator och somnade lyckligt i bilen på vägen hem igen. Sedan blev det taco-middag och tårta med hela Hugossonfamiljen framför TVn. Mys mys!
För en halvtimma sedan, eller något sånt, skjutsade Ulf hem mig i yrvädret och här sitter jag nu och funderar över morgondagens halkkörning! Vi hörs väl efter det! Crazy rocka hula.

Postat av: Johanna

Crazy rocka hula. Lycka till på halkan! Hej halka! ;) <3

2011-09-12 @ 23:29:38
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-