Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag vet vilken dy hon har varit i

Hej alla. Idag vaknade en snorig Emma klockan 20 över 6 och hon hade ingen röst kvar. Jag fick skjuts in till skolan av mamma och hon packade på mig några alvedon och halstabletter innan jag gick in i den i princip helt tomma byggnaden. Jag började den härliga temaveckan (temat är matte) med Matte C och sedan var det ett enda stort kaos av lektioner tills klockan slog 4. Då tog jag bussen till stationen och gick till körskolan. Väl där klarade jag sluttestet och där med är teorin (förutom själva testet på fredag) avklarad.
Jag tog bussen hem och var hemma vid 6, åt lite middag och här sitter jag nu. Men inte länge till för nu ska jag ut och övningsköra. Herregud.

Vi hörs när vi hörs! Hejdå.



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-