Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Här sitter jag och dricker juice

Men frågan är var min bror gör i bakgrunden? Hahaha!

 

Det är riktigt skönt att vara hemma såhär tidigt från skolan, vilket jag inte har varit sedan... första veckan i skolan (?) då mitt schema är så packat att jag knappt hinner andas. Men det ska gå!

 

Den danska flaggan som vi har uppsatt där utanför mitt rum har vi alla funderat på varför den sitter där också. Den har liksom alltid varit där. Lite ironiskt när vi jämt skyller allt på "danskjävlarna".


Postat av: Johanna

trodde bara att mathias kollade runt hörnet, men wtf, han har ju huvudet genom hyllan?? HAHAHA

2011-09-14 @ 19:06:56
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

gud vad gott med juice! :D

2011-09-14 @ 19:41:27
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-