Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Onsdagsbabbel

Jag kom inte alls långt på min bok igår. Jag tror att jag somnade med den på mig och vaknade någon gång inatt för att lägga den på bordet bredvid sängen. Eller, där låg den i alla fall idag när jag vaknade.

Just nu sitter jag i Paris (klassrummets namn), Thilda har min mössa på huvudet och jag skriver på min 8e sida på min Samhälls essä som ska lämnas in för feedback om en timma och 10 minuter. Stormen utanför  har i alla fall lugnat ner sig lite sedan imorse då jag sprang till Fridas hus (som bara är rätt över gatan) i regn, rusk och vind.


Mysiga Thilda.

Postat av: Olivia

mahaha, huvudstäder som klassrumsnamn? typiskt friskolor, ska komma på några mysiga namn så att man känner sig cool i klassrummen typ ;) tror vi hade nått klassrum som hette las vegas..

2011-10-19 @ 14:01:15
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-