Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Matglad

Hej världen. Idag var det en kort dag i skolan eftersom att jag inte behövde gå på den sista lektionen så jag och Marcus drog till Wallys (w rärkas som v) och Marcus bjöd på pizza! Åh så gott. Där satt vi och hade det mysigt en stund och sedan tog vi halv tre bussarna, jag hem till mig och han till Anneberg.
Jag kom hem vid kvart i 3 och jag satt och kollade på tråkiga TVprogram tills mamma kom hem med mat vid 6-tiden. Då var jag fortfarande ganska mätt efter pizzan men jag kunde inte motstå den underbart goda räkmackan som mamma hade köpt till mig så nu sitter jag här och är proppmätt.

Och så har jag ångest över att jag måste läsa. Jävla engelskabok från 1600-talet som måste vara utläst på måndag. Men enda sättet att bli av med ångesten är att läsa, så jag får väl göra det nu då. Åh.

Suck.



Postat av: Johanna

Läs läs läs! ;) <3

2011-10-20 @ 23:17:29
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

LÄÄÄÄÄÄÄS!!!! <3 nu blev jag sugen på pizza.... doh!

2011-10-22 @ 16:17:04
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-