Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag tror att ni har fattat

Jag har läst idag. Läst och läst och läst. Sedan åkte jag hem till Johanna efter en onödig Estetisk Verksamhet lektion och bara mös lite i höstvädret. Vi försöker fortfarande bli av med massor av saker från loppisen men hittar INGEN second hand butik som köper in saker, det finns bara en massa butiker som man skänker saker till. Någon som vet om det finns någon? Alltså till och med i Göteborg? Tacksam för tips verkligen!

Så vi gjorde inte så mycket, kollade på TV och sedan tog jag bussen och var hemma klockan 18:04 (se till att ni noterade det). Nu vet jag inte vad jag ska göra, slöa tills klockan blir för mycket och jag får ångest över att jag ska upp 6:20 imorgon? Jag antar det. Hejdå!


Postat av: Olivia

vill inte att de ska vara höst :( såg att de fanns en secondhand butik vid friskis?

2011-10-18 @ 12:32:46
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-