Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hur kan du få mig at känna sån lust till att leva?



Igår var det lite galet. Jag slutade skolan vid tre och jag och Marcus gick och åt pizza. Mumsigt! Fast Marcus märkte att hans telefon var borta så efter pizzan gick vi jätte jätte jätte jättefort tillbaka till skolan för att hämta den (vilket i vanliga fall tar 20 minuter men det tog 8). Det gjorde vi för att hinna med bussen, vilket vi gjorde med en väldigt kort marginal.
Sedan var vi hos Marcus i en timma innan vi tog bussen hem till Fjärås. Vi kollade på Snabba Cash och jag åt knäckebröd (som jag har lyckats bli beroende av). Sedan pluggade jag till provet som jag hade idag. Vi somnade tidigt och vaknde tidigt, tog bussen till skolan och här sitter jag nu ett par timmar senare. Japp!

Ha en underbar helg nu. Bara för att ni kan!

Postat av: Olivia

Fina emma <3 bara för att ni kan ;)

2011-10-15 @ 10:03:41
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-