Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dimma

Vaknade imorse av Sotis som krafsade på dörren. Kollade klockan och insåg att den bara var 9. Jag suckade, släppte in katten i rummet, gick och lade mig och sov men blev konstant väckt av Sotis som korvade sig och ville bli klappad. Vid 10 gav jag upp och gick och åt frukost.
Sedan övningskörde jag och pappa i två timmar mitt på dagen, jag har också testfotat lite i den här sjuka dimman med Mathias inför ett projekt i skolan. Han är riktigt söt min bror. Här är en bild sålänge, direkt från instagram.



Sedan har det inte hänt så mycket, jag har ätit och sovit, kollat på TV (det är ganska galet att det inte går NÅGONTING alls på TV på lördagar) och suttit vid datorn. Ni vet. Sånt som man gör när man inte har något bättre för sig.

Imorgon hoppas jag att jag får sova utan katter som stör. Godnatt och ha en fin lördagskväll!

Postat av: Frida

Vad för projekt?

2011-10-02 @ 20:41:59
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-