Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort

Fick ett mail från Medina igår, min bästa vän i Texas. Jag blev nästan tårögd faktiskt, även om hon inte skrev något annat än roliga saker. Jag har faktiskt tänkt på henne ganska mycket i veckan, det har liksom dykt upp ovanligt många saker som har fått mig att börja tänka på henne.

Och så fick jag det här mailet då, och jag blev bara så glad och ledsen på samma gång. Jag vet att ni inte känner den här tjejen och att det inte räcker med att jag säger att hon är en utav mina bästa vänner för att ni ska kunna förstå. Men om jag säger såhär då; utan Medina så hade jag inte stått här idag. Jag hade inte klarat mig utan den tjejen där borta i fjärran land. Så ni som tycker att det är bra att jag nu sitter här, ni har henne att tacka. Hon tog hand om mig när jag inte kunde göra det själv och tvärt om.

I miss you ♥


Postat av: Grace

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-