Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Praktik

Sitter just nu på Elektronen och vi har planerat hela dagen, jornalistgruppen alltså. Bara halva dagen har gått och jag känner mig redan helt proppfull med ny information och prestationsångest. Imrogon ska jag intervjua Kungsbackas ordförande för fritidsnämnden och jag sitter just nu (eller inte precis just nu eftersom att jag bloggar) och försöker förstå vad det är han gör. Annars blir det svårt att skriva frågor. 


Två jättetaggade tjejer.

Postat av: Emmy

Jag ser mest taggad ut. Pigg, fräsh och strålar ut positiv energi. Fint.

2011-11-14 @ 22:42:02
Postat av: Emmy

Hhahah min kommentar.. Fan vad rolig jag e

2014-07-27 @ 21:37:18
Postat av: Emmy

Hhahah min kommentar.. Fan vad rolig jag e

Svar: Hahaha! :D
Emma

2014-07-27 @ 21:37:24
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-