Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Praktik, ångest och rå fisk.

Japp. Rubriken säger allt om min dag tror jag. Nu ska jag åka och träffa min kärlek i Kungsbacka och sedan somna hos honom (vilket jag antagligen kommer ångra imorgon då jag ska upp 7 och han ska upp typ 12). Men det tar vi då. Sedan ska jag se Breaking Dawn part 1 imorgon natt med järngänget (som är jag, Johanna, Olivia och Dagge för er som inte visste det) och sedan kommer jag sova hos Johanna (vilket jag antagligen också kommer tycka är jättejobbigt för jag ska upp 7 och hon är ledig på onsdag).

Kul liv.


Postat av: Johanna

Men jag går upp med dej och håller dej sällskap såklart! Och går och sover igen när du har gått :D haha

2011-11-14 @ 21:55:07
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Dagge

Ni kan gå upp liiiite tidigare! Jag ska upp halv sju! :D (Ovve bjöd in mig till dig johanna, hoppas det är lugnt, även om du förmodligen inte kommer läsa detta..)

2011-11-14 @ 22:19:49
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-