Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu ska jag sova så att det blir fredag någon gång

Haha. Jag stod upp i min säng för att ta bilderna på ljusen i det förra inlägget. Jag hade mitt zoomobjektiv på, orkade inte byta och sängen var så långt bort jag kunde komma från min byrå med ljuslyktor. Så kan det gå. Nu har jag kollat på Robinsonfinalen (vilket var det enda avsnittet jag såg av Robinson), mina ljus har snart brunnit ut, min väggalmanacka visar oktober och min sängklocka visar 23:09. Så bra koll har jag. Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-