Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Men du sätter höstsolen i eld

Hej bloggen. Uppdatera kanske jag ska göra också. Fast jag har verkligen ingen lust idag. Inte för att det har hänt något eller för att jag är ledsen eller nåt. Nejnej. Jag mår bra. Jag orkar bara inte. Jag är verkligen hur trött som helst. Ingen vet varför. Det är ett olöst mysterium.

Men nu när jag ändå satte igång datorn och började på det här meningslösa inlägger så kan jag väl berätta lite ändå bara för att få någon mening med det här och för att fördriva tiden lite.
Så, hej! Haha. Emma heter jag och idag är det onsdag och det var varit 6 timmars intensivt (hehe njaa) reportageskrivande i skolan idag. Ganska tråkigt att hålla på med samma sak så länge men vad har vi för val? Efter skolan åkte jag, Marcus och Frida till Kungsmässan där vi skiljdes åt och jag och Marcus gick runt och fördrev tid tills klockan halv 6. Vi åt mat, jag klippte mig, vi satt på en bänk och träffade Mamma en liten stund. Men tillslut var klockan halv 6 och Marcus hade sin optiker-tid som han skulle gå på och efter det skjutsade jag honom hem och åkte sedan hem till mig. Här åt jag varma hallon med lite yoghurt på och kollade på TV tills nu när jag satte mig vid datorn.

Så. Nu vet ni. Och jag har ingen bild från dagen heller så här är en från igår! Tjo!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-