Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lördag morgon

Tjaaaaa! Igår slutade vi 2 på praktiken och jag och Johanna tog en runda på Kungsmässan, åt lunch och shoppade lite. Sedan åkte jag hem med mamma och åt god middag med min mysiga familj. Efter det tog jag brumbrumbilen till Marcus och vi kollade på Cowboys vs Aliens och hade det mysigt.

Imorse vaknade vi lite sent så Marcus missade pendeln till jobbet så jag körde in honom till Göteborg. (min första stadskörning haha). Nu sitter jag hemma och äter frukost. Ikväll ska jag jobba med Johanna, Frida och Thilda på en personalfest och servera mat och sånt och tjäna grymma pengar!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-