Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Life is hard but at least you know you will die trying to succeed

Hej, här kommer bilderna från helgen jag lovade innan.


Kom till jobbet på Lördag vid halv 5. Vi hängde upp kedjor för att det skulle se läskigt ut (fast jag kunde inte nå upp så jag tog en bild istället)


Såhär såg det ut.


Här gick jag och Frida och snodde jordgubbar... hehe


Vi satt och åt här. Fast vi hann inte äta klart. Men ändå.


På Söndag morgon, efter ca 4-5 timmars sömn åkte jag hem till Marcus.


Våra fina nattmackor.


Imorse körde jag systrarna Hugosson till skolan innan jag själv åkte till LBS. I mitten på första lektionen gick solen upp....


Jag och Johanna fick nummer 23 när vi tog våran måndagsfika på Karma.

Postat av: Dagge

Mohahahaha 23(:

2011-11-29 @ 09:27:41
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahhahahah 23.... de verkade ha de lite trevligt på "balen" iallafall ;) välförtjänta pengar? ville också sno jordgubbar med er! hihi. bus

2011-11-30 @ 14:33:26
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-