Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kontraster

Känns fint med mina kontraster på inläggen, ett inlägg med fina bilder och sedan ett inlägg med en bild på mina äckliga sår. Roligt. Jaja, jag har mutat Emmy och Frida att gå ut och köpa skavsårsplåster till mig så att jag ska kunna gå på lunch sedan (idag är det kebab som gäller). Just nu väntar jag på att Thilda ska svara och berätta vart hon är för jag behöver henne. Annars väntar väl en till vecka på praktiken, längtar tillbaka till skolan faktiskt...


Postat av: Olivia

varför är de ett streck över bananen? är de ingen banan i? w000t?? de är ju en smoothie??

2011-11-21 @ 22:01:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-