Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag har ju en blogg också

Hej, nu tänkte jag ju sätta mig och skriva ett långt inlägg med bilder och allt men när jag hade packat upp datorn och satt mig ner så märkte jag att jag hade glömt min USB-kabel till mobilen i skåpet (och alla mina bilder ligger på mobilen) så jag kan upptdatera senare med bilder och text från i helgen. Typ om någon timma eller så. Nu får ni nöja er med denna mesiga uppdatering och så får jag väl räkna matte ändå dådå. (Har mattelektion för mig själv)



Ipod-bilder från imorse (ja, jag har matte två gånger på måndagar, och tisdagar också)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-