Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm smiling but I'm dying, trying, not to drag my feet .

Hallå hallå. Efter en mysig tacokväll så sitter jag här nu och är jättetrött. Kanske ska jag sova. Jag vet inte riktigt. Mina ljus är tända och kag är redo att bara krypa under täcket och somna men jag känner för att sitta här en stund till och fundera. Blombuketten som jag fick från Marcus familj när jag tog körkort är inte så blommig längre (kan vara för att det var en och en halv månad sedan). Jag borde kanske ta bort den men det har liksom inte blivit av. Annars är det städat i mitt rum och det känns väl bra. Haha, gud vad tråkig jag är nu, jag går och lägger mig istället. Godnatt.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-