Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Anybody? No? Dust.

Hallå alla glada! Och ni som inte känner er glada kan också få ett hallå.

Jag kom hem i Lördags, på morgonen, och satt och åt frukost tidigare än vanligt vid matbordet i köket. Sen åkte jag iväg till Anneberg och väckte Marcus och sedan hamnade jag där hela helgen. Det var jättemysigt och vi gjorde inte så mycket på lördagen. Vi såg på film och jag somnade tidigt eftersom att jag inte hade sovit, mer än på flygplanet, sedan natten till fredag. Igår, söndag, åkte vi iväg på en liten upptäcksfärd till Kungsbacka och köpte lite kläder och åt mat tillsammans. Jag hittade en mysig halsduk också som jag har letat efter (eftersom att nästan alla halsdukar som finns är stixiga) (och ja, stixiga är ett ord). Så den köpte Marcus till mig bara för att han är så himla snäll. Han fick köpt några tröjor och sedan hittades det en födelsedagspresent till ingen mindre än Dagge Daggelito också. Efter det bar vi oss iväg mot Anneberg igen och kollade på lite svenska filmer som Hipp Hipp Hora och 1000 gånger starkare, åt godis och mös. Vi somnade någon gång och det är ganska sjukt hur mycket man hatar ett alarm klockan 7 på måndag morgon. Speciellt när Marcus inte behöver gå upp utan har sovmorgon till halv tio. Fast jag fick ta bilen så jag slapp gå till bussen i alla fall (inte för att det är så långt).

Sedan har jag segat mig igenom hela dagen men efter skolan fick jag träffa mina tjejer Johanna och Olivia på Karma en stund med där vi köpte gofika och skrattade åt allt och inget. Bästa tjejerna verkligen.

Nu har jag kommit hem, eller det var väl en och en halv timma sedan, och jag har ätit och fått träffa min bror som jag inte har sett sedan fredagskvällen den 28 oktober!! Vi började retas direkt. Haha. MEN! Nu ska jag läsa ut min bok och sedan ringer Marcus någon gång ikväll och vill bli hämtad från Kobacka, så jag ska vara redo!

Simma lugnt!


På pendeln mot Anneberg i Lördags.


Ett projekt i skolan.


CrazyRockaHula.


Myshalsduken, min fina kameratröja och min alldeles för långa lugg haha.

Postat av: Johanna

Anybody? No? Dust.

2011-11-07 @ 20:55:48
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Dagge

Du är för söt♥

Varför äter Stekis bajs?(:

2011-11-07 @ 23:36:47
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-