Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Allt dom bygger upp ska vi meja ner

Inte för att klaga men... (okejdå) .. Det är kallt, mörkt, tråkigt, jag är avundsjuk, jag har variga äckliga skavsår, jag vann en trasig telefon som ska vara inne på lagning i två veckor, jag längtar till julen (fast mest till våren), jag saknar min pojkvän och imorgon ska jag upp halv 8 igen.

SÅ, då var det avklarat så slipper jag klaga mer på ett tag!
Idag hade jag sovmorgon, vilket var skönt, dock glömde jag datorn (som sagt) så jag kunde inte direkt göra någonting alls idag. Fast jag och Thilda sammarbetar så vi jobbade på hennes dator. Vid 4 hade vi en intervju med en kille som var feriearbetare i Kungsbacka i somras och det gick bra så nu känner jag mig lite mer peppad att skriva någonting faktiskt. Och pepp är vad jag behöver. Woho! Vid 5 kom jag äntligen hem och om en stund ska jag äntligen sova!


Postat av: Olivia

varför avundsjuk? jag längtar med till våren <3 allt e så mycket vackrare och lättare då.

2011-11-24 @ 12:47:08
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-