Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

A Thousand Years

Frida ville att jag skulle påpeka att det var hon som hade köpt den goda mums-juicen i det förra inlägget. Så nu gjorde jag det. Och tack Frida.

Jag sitter här med journalistgruppen och väntar på att onsdagen ska vara över. Det ska bli skönt. Det här är min näst sista onsdag i skolan det här året. Wow. 2011 gick fort. Riktigt fort. Men det kan sakta ner lite så att jag hinner skriva ett kick-ass reportage innan deadline den 21 december.


Jag och Thilda just nu! Skönt att vara osminkad idag. Så att man kan klia sig i ögonen. Hehe.

Postat av: Olivia

haha så jäkla sant, har man inget smink kliar man sig i ögonen hur mycket som helst, bara för att man kan ;) men kvinna! kommer du på något som du vill ha så säg till! jag har ingen som helst aning vad jag önskar mig, haha...

2011-11-30 @ 14:51:12
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-