Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Thursday, never looking back

Idag är det torsdag, som jag även nämnde i rubriken där med en rad från låten Friday I'm In Love. Det har väl inte hänt så mycket denna torsdag, skola skola och åter igen skola. Såg på Forrest Gump på Historian i alla fall och det gillade vi för vi brukar oftast få jobba ganska hårt där inne. Faith somnade på bussen hem, så snäll som jag är så tog jag en bild på henne i brist på annat att göra. Och om ni kollar hur hon sover så är det det bekvämaste sättet som man kan sova på i den där attans skolbussen för det skumpar så mycket. Det är alltid intressant att se hur alla försöker hitta något sätt att sova på morgonen i bussen, de gångerna som jag faktiskt är vaken då vill säga.

Nu om circus trettio minuter så åker jag iväg på The Art Show där två av mina bilder kommer att hänga. Intressant. Och som jag sa till mamma så ska jag åka och vara lite kurtullel nu. Hejdå.


Postat av: johanna

hahahah kurtullel. sötnos. våran egna lilla maria montazami ;)

2011-05-06 @ 07:52:54
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man inte få se bilderna som kommer hänga där? :)

2011-05-06 @ 10:06:41
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-