Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Take these broken wings and learn to fly


The Beatles - Blackbird

Det är bara såhär på natten som jag egentligen lyssnar på The Beatles, deras musik blir liksom bättre på natten. Ingen vet varför. Det är kanske ett till av mina olösta mysterium.

Efter kyrkan idag så kom The Heiners och Mr Robert och Miss Shari över till vårat hus och vi åt middag här. Killarna kollade på Star Wars och tjejerna satt och pratade om blommor (Kod för tjejprat) Dock smög jag och Megan ut en stund och kollade på Star Wars med killarna men sedan så blev det sent och alla åkte hem. Jag och Grace kollade på film nu precis, Seconhand Lions, fin film, tydligen så bra att jag lyckades hålla mig vaken också. Men nu ska jag ta och försöka sova faktiskt. Mm ha det fint!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-