Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Syttende mai

Jaha, då jar jag varit här i 9 månader. Och jag tror bestämt att det var syttende mai som jag var på Liseberg för två år sedan nu. Den där fina sommaren 2009. Och min buss går om circus 3 eller 4 minuter till skolan. Klockan är 13:37 i Sverige nu. Det här blev ett ganska random inlägg..


Postat av: johanna

hihi, miss those days! haha, testade fixa min blogg, och det gick ju helt problemfritt! (än så länge..) yeey :D haha, så nu har du grönt ljus om du ska fixa din ;) <3

2011-05-17 @ 20:55:18
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahahahahahha asså bilder <3 <3 <3 fan vad roligt jag hade!!! har alltid det med er <3 och kvällen innan sa alexander rybak "om någon i norge inte har något att göra den syttende maj så kan ni möta mig på flygplatsen" eller nånting, fast på norska då... nu är klockan 22.57 i Sverige..

2011-05-17 @ 22:59:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-