Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ni kan nog inte ens förstå

Jag ringde precis hem (fick tänka efter i flera minuter på vad mitt hem-telefonnummer var... hallå eller?), mamma svarade och vi pratade en stund, sedan sa vi Ses imorgon!

Nog en utav de bästa känslorna jag någonsin känt. Bara så ni vet.

Postat av: johanna

asså jag dör. fattar inte att jag faktiskt har träffat dej igen om två veckor. JAG DÖR.

2011-05-26 @ 22:40:02
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Dagge

Åååh mysigt! Åh va kul.. (:

Säger som johanna.. detta är ju galet sjukt.. asså.. :D Jaaaa längtar som en gnuuu som inte har vart på sommarbete på hela vintern.. Och de är väldigt väldigt väldigt mycket, bara så du vet.. :) Pusssssssss♥(:

2011-05-26 @ 23:39:25
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Elin

kommer din familj att vara hos er i två veckor då, innan du åker med dom hem till sverige? :)

2011-05-27 @ 07:25:44
Postat av: Frida

Så du kommer vara med din familj innan ni åker hem? :D

2011-05-27 @ 10:46:59
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-