Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Like my own personal brand of heroin



Hej regnig onsdag. Det läskiga var väl att när jag hoppade av bussen så var det soligt och 34 grader men när jag hunnit gå på toaletten, satt igång datorn och loggat in på skype så ösregnade det så mycket ute att jag inte såg grannarnas hus. Och det åskade jättemycket. Eller, det åskar aldrig lite här, det blinkar i rummet var fjärde sekund åt minstonde och det låter som om någon övningskör ett jetflygplan utanför mitt fönster, men inga tornados i alla fall. Och... nu gick strömmen i två sekunder. Kanske ska sätta igång TVn och se efter om det är några tornados pågång ändå, eftersom att det är helt vindstilla ute - vilket inte är ett bra tecken.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-