Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Life is messy. Love is messier.

Hej alla. Idag var jag trött, som jag redan nämnde imorse, och nej det var inte på grund av dig Dagge, det var en blandning av massa saker som håller på just nu. Jag vill egentligen springa ifrån det för en stund men har märkt att det inte går. Men nog om det, och mer om bra saker. Medina var den första som fick mig att skratta idag, då hon pluggat i sin ordbok hon fick i söndags och sa saker som "Emma är kuslig" och andra lite underhållande saker. Annars hade jag ett uppsats-prov i engelska 1st period. Vilket dödade mig lite, uppsats-prov är aldrig roliga. Sedan håller vi på med ett nytt projekt i Art som är ganska intressant, och på fysiken... har vi prov imorgon juste. Attans. På matten gör vi så mycket arbete så att jag somnade av utmattning på studyhall som är precis efter lunchen, och jag brukar slumra till där, men jag somnade verkligen, miss Knox fick väcka mig för tydligen hörde jag inte ens klockan ringa. Bra där. Sedan på historian kollade vi på massa videoklipp IGEN om Osama Bin Ladin och att han är död och så vidare, vilket är det ända folk pratar om här just nu. Igår nör vi kollade på nyheterna så var det 1 timma om Osama och sedan innan nyheterna var slut så var det någon nyhet om en kvinna som hade hittat en okänd naken man i sitt kök, och där satt han och åt rå kyckling. Amerikaner..



Och det avslutar vi med ett citat från den fina filmen Captain Corelli's Mandolin

"Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides. And when it subsides you have to make a decision. You have to work out whether your roots have become so entwined together that it is inconceivable that you should ever part. Because this is what love is. Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are.
Love itself is what is left over when being in love has burned away, and this is both an art and a fortunate accident."

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-